• 10 vrouwen die graag verantwoord willen afvallen
  • start2Fitness in 2019? Doe mee!
  • Deelnemers gezocht!

    10 vrouwen die graag verantwoord willen afvallen

    Lees Meer  
  • NIEUW! Afvallen was nog nooit zo makkelijk Lees Meer  
  • Altijd alles bij de hand dankzij de app Lees Meer  
  • 10 vrouwen gezocht die aan hun gezondheid willen werken Lees Meer  
  • Nieuw!!
    5 weken programma

    start2Fitness in 2019? Doe mee!

    Meer info en aanmelden?

    Klik hier!  

INSCHRIJVEN NIEUWSBRIEF

DAGSCHEMA

  • ma
  • di
  • wo
  • do
  • vr
  • za
  • zo
09.00 - 09.45 uur
FUNCTIONAL TRAINING OUTDOOR

Bewegen is goed, maar goed bewegen is beter. Functional Training is eigenlijk het trainen van beweging. Functional Training richt zich op samengestelde bewegingen die meer dan één spiergroep op hetzelfde moment laten bewegen. Tijdens een ideale oefening komen alle gewrichten in beweging zoals enkel-, knie-, heup-, elleboog- en schoudergewricht(en). Zo leren je spieren om als een eenheid samen te werken. Volg je deze groepsles, dan verbetert je houding en je conditie en word je sterker, simpelweg door je eigen lichaamsgewicht te gebruiken. Voor de oefeningen heb je geen apparaten of hulpmiddelen nodig: het gaat om bewegingen die je al doet in je dagelijks leven.

14.00 - 15.00 uur
MASTERFIT

Fitness onder begeleiding voor senioren (55+)

19.00 - 19.45 uur
PILATES OUTDOOR

Vind met deze groepsles de ultieme balans tussen body en mind. Pilates is perfect wanneer je sterker en soepeler wilt worden én je tegelijkertijd meer bewust wilt worden van je lichaam. Het doel van Pilates is het creëren van een evenwichtig, sterk spiersysteem en een soepel lichaam. Overbelaste spieren worden ontlast en verwaarloosde spieren worden geactiveerd en versterkt. Tijdens de vloeiende, rustige bewegingen ligt de focus op concentratie en balans. Voor de oefeningen maak je gebruik van je eigen lichaamsgewicht en -weerstand terwijl je je concentreert op een bepaalde houding. Alle spiergroepen komen aan bod, waardoor jij je houding verbetert en je ‘core’ (buik, rug, bekken) sterker maakt.

20.00 - 20.45 uur
TOTAL BODY TRAINING

Total body training is een zeer complete en gevarieerde groepsles. Tijdens een Total Body Training pak je alle grote spiergroepen aan: armen, borst, rug, benen, schouder en buik. De focus van de training ligt op kracht en techniek. Door oefeningen een aantal keren te herhalen en door bepaalde sets van oefeningen achter elkaar uit te voeren, worden je spiergroepen optimaal geprikkeld. De trainer legt duidelijk uit hoe je de oefeningen moet uitvoeren, zodat je er het meeste profijt van hebt. Total Body Training is de ideale groepsles om het uiterste uit jezelf te halen.

09.00 - 09.45 uur
CARDIO OUTDOOR

Wil jij een ijzersterke conditie opbouwen? Dan is deze training echt iets voor jou. Cardio is een uitdagende workout met een hoge intensiteit. Inspannende oefeningen wissel je af met korte herstelperiodes om zo je uithoudingsvermogen te verbeteren en de explosieve kracht van je spieren te vergroten. Ondertussen verbrand je een heleboel calorieën, zodat je ook snel resultaat ziet op de weegschaal. Na een aantal lessen voel jij je gegarandeerd fitter en gezonder.

10.00 - 11.00 uur
MASTERFIT

Fitness onder begeleiding voor senioren (55+)

11.00 - 12.00 uur
MASTERFIT

Fitness onder begeleiding voor senioren (55+)

14.00 - 15.00 uur
MASTERGYM

Gymnastiek onder begeleiding voor senioren (55+)

16.00 - 17.00 uur
JEUGDFITNESS

Fitness onder begeleiding voor jongeren (8-16 jaar)

17.00 - 18.00 uur
JEUGDFITNESS

Fitness onder begeleiding voor jongeren (8-16 jaar)

19.00 - 19.45 uur
BBB

Ben jij ontevreden over je buik, benen of billen (BBB)? Mag het allemaal wel wat strakker? Doe dan mee aan de BBB training. In deze groepsles train je deze ‘probleemgebieden’ door cardio- en krachtoefeningen te doen. Door de ideale combinatie van oefeningen verbrand je veel calorieën en werk je tegelijkertijd aan een strakker lichaam. BBB is een gevarieerde training waarbij je diverse materialen gebruikt. Denk aan kettlebells, medicijnballen, bosu balls, steps en therabands. BBB is de perfecte workout om weer blij te zijn met je lijf.

20.00 - 20.45 uur
SPINNING

Spinning is een uitdagende groepsles waarmee je conditie met sprongen verbetert. Spinning is geschikt voor sporters van elke leeftijd en op elk niveau. Jij bepaalt de weerstand van je fiets zodat je altijd traint op je eigen niveau. De trainingen zijn afwisselend en uitdagend. Door verschillende posities aan te nemen op je fiets en continu de weerstand te veranderen, heb je het gevoel dat je bergen beklimt en door vlakke landschappen sprint! Na een spinningtraining voel jij je gegarandeerd moe maar voldaan.

10.00 - 11.00 uur
MASTERFIT

Fitness onder begeleiding voor senioren (55+)

16.00 - 17.00 uur
BOOTCAMP JEUGD

Conditionele buitensportles voor de jeugd (8-16 jaar)

09.00 - 09.45 uur
BBB OUTDOOR

Ben jij ontevreden over je buik, benen of billen (BBB)? Mag het allemaal wel wat strakker? Doe dan mee aan de BBB training. In deze groepsles train je deze ‘probleemgebieden’ door cardio- en krachtoefeningen te doen. Door de ideale combinatie van oefeningen verbrand je veel calorieën en werk je tegelijkertijd aan een strakker lichaam. BBB is een gevarieerde training waarbij je diverse materialen gebruikt. Denk aan kettlebells, medicijnballen, bosu balls, steps en therabands. BBB is de perfecte workout om weer blij te zijn met je lijf.

10.00 - 11.00 uur
MASTERFIT

Fitness onder begeleiding voor senioren (55+)

11.00 - 12.00 uur
MASTERFIT

Fitness onder begeleiding voor senioren (55+)

16.00 - 17.00 uur
JEUGDFITNESS

Fitness onder begeleiding voor jongeren (8-16 jaar)

17.00 - 18.00 uur
JEUGDFITNESS

Fitness onder begeleiding voor jongeren (8-16 jaar)

19.00 - 19.45 uur
FUNCTIONAL TRAINING OUTDOOR

Bewegen is goed, maar goed bewegen is beter. Functional Training is eigenlijk het trainen van beweging. Functional Training richt zich op samengestelde bewegingen die meer dan één spiergroep op hetzelfde moment laten bewegen. Tijdens een ideale oefening komen alle gewrichten in beweging zoals enkel-, knie-, heup-, elleboog- en schoudergewricht(en). Zo leren je spieren om als een eenheid samen te werken. Volg je deze groepsles, dan verbetert je houding en je conditie en word je sterker, simpelweg door je eigen lichaamsgewicht te gebruiken. Voor de oefeningen heb je geen apparaten of hulpmiddelen nodig: het gaat om bewegingen die je al doet in je dagelijks leven.

09.00 - 09.45 uur
PILATES OUTDOOR

Vind met deze groepsles de ultieme balans tussen body en mind. Pilates is perfect wanneer je sterker en soepeler wilt worden én je tegelijkertijd meer bewust wilt worden van je lichaam. Het doel van Pilates is het creëren van een evenwichtig, sterk spiersysteem en een soepel lichaam. Overbelaste spieren worden ontlast en verwaarloosde spieren worden geactiveerd en versterkt. Tijdens de vloeiende, rustige bewegingen ligt de focus op concentratie en balans. Voor de oefeningen maak je gebruik van je eigen lichaamsgewicht en -weerstand terwijl je je concentreert op een bepaalde houding. Alle spiergroepen komen aan bod, waardoor jij je houding verbetert en je ‘core’ (buik, rug, bekken) sterker maakt.

10.00 - 10.45 uur
CARDIO OUTDOOR

Wil jij een ijzersterke conditie opbouwen? Dan is deze training echt iets voor jou. Cardio is een uitdagende workout met een hoge intensiteit. Inspannende oefeningen wissel je af met korte herstelperiodes om zo je uithoudingsvermogen te verbeteren en de explosieve kracht van je spieren te vergroten. Ondertussen verbrand je een heleboel calorieën, zodat je ook snel resultaat ziet op de weegschaal. Na een aantal lessen voel jij je gegarandeerd fitter en gezonder.

11.00 - 12.00 uur
MASTERFIT

Fitness onder begeleiding voor senioren (55+)

15.00 - 16.00 uur
MASTERFIT

Fitness onder begeleiding voor senioren (55+)

19.00 - 19.45 uur
TOTAL BODY TRAINING

Total body training is een zeer complete en gevarieerde groepsles. Tijdens een Total Body Training pak je alle grote spiergroepen aan: armen, borst, rug, benen, schouder en buik. De focus van de training ligt op kracht en techniek. Door oefeningen een aantal keren te herhalen en door bepaalde sets van oefeningen achter elkaar uit te voeren, worden je spiergroepen optimaal geprikkeld. De trainer legt duidelijk uit hoe je de oefeningen moet uitvoeren, zodat je er het meeste profijt van hebt. Total Body Training is de ideale groepsles om het uiterste uit jezelf te halen.

09.00 - 10.00 uur
PLUS CYCLING

Wil jij nóg meer voordeel halen uit je spinninglessen? Volg dan ook de Plus Cycling training. Tijdens deze groepsles verbeter je de kracht en het uithoudingsvermogen van je bovenbeenspieren, hamstrings, kuiten en bilspieren (ook wel onderste extremiteiten genoemd). Ook de hulpspieren die je bij spinning gebruikt worden versterkt: dat zijn je lage rugspieren, buikspieren en armen. Uithoudingsvermogen, kracht en rompstabiliteit krijgen hierdoor nog een extra boost.

10.15 - 11.00 uur
SURPRISE TRAINING

De naam surprise training zegt het al: de inhoud en het doel van de groepsles zijn een verrassing. Als jij van afwisseling houdt en graag aan conditie én spierkracht, lichaam én geest werkt, is deze training ideaal. Het beste uit al onze trainingen komt in de Surprise Training aan bod. Zo verbeter je de ene keer je uithoudingsvermogen en werk je de volgende keer aan sterke spieren. Laat je verrassen!

OPENINGSTIJDEN

maandag
08:00 - 21:00
dinsdag
08:00 - 21:00
woensdag
08:00 - 19:00
donderdag
08:00 - 21:00
vrijdag
08:00 - 20:00
zaterdag
09:00 - 12:00

GRAAG MEER INFORMATIE OF EEN PERSOONLIJKE ANALYSE?

Stel hiernaast direct een vraag of vul ons uitgebreidere contactformulier in om met ons in contact te komen. Uiteraard kunt u ons ook telefonisch bereiken op 046 457 00 60

* Verplichte velden